Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg er ikke videre imponert. Spesielt hun Ida- skjønner at det heter UNGE mødre!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg ble litt irritert egentlig jeg. Ja, det er synd å miste, men faen da. Når man mister EN gang, så tenker man da bare, ok greit, da prøver jeg igjen. Det er ikke noe å få gjort med det! Når man har mistet to, tre og fire ganger og kanskje fler, da kan jeg skjønne at man kommer med en sånn reaksjon. Sånn da fikk jeg sagt mitt, mens jeg blør ut min fjerde SA
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 kommer jo helt an på hvor langt man er på vei da. 3.5 mnd er jo ganske langt. Syntes synd på henne jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 21:43: det der synes jeg var kaldt sagt av deg!! Jenta må vel få lov til å bli lei seg! Å være nesten 4 mnd på vei er jo nesten halveis,man knytter seg til babyen i magen,noen fortere enn andre. Synes synd i hun jeg også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 21.43: Herregud, for et svar.. så du har enerett på å føle deg nedfor?!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Anonym 21:43: Da er det vel slik at jeg kan si til deg at synes det er tull at du reagerer selv om du har hatt 4 SA. Synes ikke synd på deg i det hele tatt...fordi jeg selv har mistet da jeg hadde 1 mnd igjen av svangerskapet! Så da har jeg hatt det mye verre enn deg?!? Folk må vel få lov til å reagere som de vil, enten de har mistet for 1. eller 4.gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå