Gå til innhold

Er det flere som er trøtte?


Høygravid & klar for min lille

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er 4+ 6 dager på vei, med andre ord, VELDIG tidlig i svangerskapet... Alikevell har jeg vært mye trøttere enn vanlig i ganske mange dager...

I dag måtte jeg være hjemme fra jobb fordi jeg var for trøtt til å stå opp..Det skal nevnes at jeg har hatt en del vondt i hodet, "menssmerter" i magen og vært på toalettet to ganger i natt så når kl ringte 06.15 så var jeg helt pudding... På jobb sa de at jeg bare måtte holde meg hjemme i hele dag og slappe av, "det kan jo hende det er svineinfluensa" sa sjefen min:) Og jeg kunne jo ikke si at det er pga barn i magen at jeg er slik, syns det er for tidlig??

 

Er det flere som har det sånn? Jeg syns det er vondt å ikke ha overskudd nok til å fungere 100% på jobb allerede og håper at det skal gi seg snart... Tar imot tips og råd med åpne armer..... :) :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Angelcath!

Stakkars deg....det var ikke noe kjekk start!

Jeg er også stup trøtt,- men jeg har vært gjennom det to ganger før og var forberedt, så jeg lager tidlig kveldsmat, og legger meg grytidlig. Har vært i seng 21.15 to kvelder, og nesten fast i seng før 22, mann og barn klarer seg godt disse få ukene det gjelder. Jeg er også på jobb, og det har gått kjempefint til nå.

 

Mitt råd til deg er at du skal gjøre som du føler for, sov og hvil, men prøv å fungere så godt du KAN, både på jobb og hjemme. Men det er ikke bra å presse seg. Trøttheten går over.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vanvittig trøtt. Og med en 2-åring som ikke alltid sover hele natta gjennom, er det mange morgener jeg nesten griner av trøtthet. Har også måttet være hjemme fra jobb en dag. Har prøvd å legge meg tidlig, men resultatet er at jeg våkner etter 2 timer, så klarer jeg ikke sovne igjen før i 5-6 tiden om morgenen (jeg sliter med søvn i mørketiden, alltid gjort).

 

I dag prøvde jeg å sove stående, lent mot en vegg, mens jeg ventet på tur i kopirommet....;-) Litt komisk, men egentlig synes jeg ikke dette er noe gøy :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går over :) Jeg må nok bare innse at det ikke holder med 7timer søvn fremover.. Jeg la meg kl 21.30 i går og var kun oppe 1 gang i natt og i dag føler jeg at jeg har litt mer energi enn det jeg hadde i går... Så oppskriften blir nok som du sier, mer søvn enn vanlig, men det skal jeg klare :) Litt uvant å "lytte" til kroppen på den måten...

 

Takk for tipsene....

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei,

Er nok også utrolig sliten, og har vært det siden jeg fant ut jeg var gravid. Syns ikke det er blitt no bedre, er 7+4 i dag, håper det forsvinner snart, da det er tungt å fungere både på jobb og spesielt hjemme. Så langt har jeg desverre ikke funne noe som funker annet som jeg får lov å sove litt lenger på dagen, da jeg jobber ettermiddags vakter. Syns det er ganske greit, står opp til barna kommer hjem fra skolen:))

 

Masse lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...