Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg er så sliten og utslitt, er høygravid og har 8 uker til termin. Rett etter jul så det nermer seg med stormskritt!! Går på fagskole og har mange oppgaver, jeg jobber å jobber. Men er nok litt treg med å få ting over på pc, men læreren vet ting er gjort. Har behov for pauser innimellom, som nå. Har sittet å jobbet med oppgaver idag siden kl 11 idag tidlig med en times opphold der jeg var ute en tur å luftet meg, hatt andre småpauser også men det er bare 10min for mat og slikt. Har ekstra oppfølging på sykehuset pga tidligere problemer i familien, derfor er jeg jo borte fra skolen noen timer iblandt. De siste ukene har jeg slitt med søvnen pga en livlig krabat i magen og myyyye kynnere. De siste dagene har jeg begynt utvikle bekkenløsning og hatt menssmerter i magen og korsryggen og misstanker om at jeg lekker fostervann. Har snakket med jm og fått beskjed om å holde meg rolig å ikke stresse, det er ikke mye men ble det mer med det skulle jeg ringe føden. Kommer å går litt disse smertene. Dette ser de i klassen ikke ut til å akseptere, de er sure og vrange og heller lite samarbeidsvillige hvis jeg har vert borte pga dette, er jeg borte jobber jeg hjemme. Men selv kan de være borte i hytt og vær. Vi har en stor oppgave som skal inn, jeg har siden starten prøvd få igang jobbingen med den, men da passet det aldri for dem for de hadde andre ting, nå har de plutselig fått det travelt når jeg er ¨syk¨?? Og hvis jeg ikke møter er jeg ute av gruppa, siden jeg var gravid kunne det jo hende jeg ikke kom en dag de ville jobbe med den oppgava. Før jeg skrev under på at jeg ville gå denne skolen hadde jeg en lang samtale med rektor om det at jeg var gravid, og kom til å være borte litt mer en jeg vanligvis ville vert om jeg ikke var det. OG han sa at det tok de hensyn til, siden det var såpass mange på skolen med familie. Ellers på skolen, er læreren syk og vi jobber alene. Da har jo det hoppet frem en som tydligvis liker være dronning, som ser ut til å tro hun kan sjefe oss andre rundt. Kansje de andre aksepterer det men jeg kan ikke fordra det. Jeg har nå gitt beskjed og læreren kommer til å ta dette opp da hun er tilbake. Håper det fikser seg, for jeg vil ikke sitte der med en sur dame som tror hun er sjefen vår når hun ikke har noe hun skulle si. Dagens syte fra meg heh jeg trenger snakke om det, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke for det, og prøver å gjøre mitt beste.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Nei, men du kan får tro det om du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå