TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hadde en lang liste lagret på den gamle pc`en, men den kræsjet, så ikke mye å hente der lenger. Nå husker jeg ikke på hvilke sider jeg kan bestille julekort fra. Har sett på fotoknudsen, og fant vel kortet, men var for liten plass til å skrive noe på... Var inne på en side som het noe med hipp hurra eller lignende... Kan noen hjelpe meg med noen sider hvor jeg kan finne noen fine julekort? Takker:-)
Ann_ Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Hva med å lage selv. Kjøp a5 ark og lim bilder på samt skriv en mer personlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå