Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Leser her stadig vekk om alle disse ubrukelige barnefedrene. Hva er det som gjør at dere har fått barn med dem? Mener ikke å fordømme, men lurer på om dere fikk barn uten å kjenne fedrene? Eller om de plutselig forandret seg når de ble fedre?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Du vet, noen ganger tar det tid å lære å kjenne et menneske. Lengre tid enn det tar å lage barn Sørgelige greier. Men mange tar ikke den tiden å bli kjent. Been there, done that. Dumt, ja. Men sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Her forandret bf. seg ganske kjapt etter at jeg ble gravid. Begge ønsket barnet. Holdt ut hele graviditeten og barnets første leveår. Da orket jeg ikke mer. Han var en kjempemann! Men endret seg totalt.. Ikke noe snill psykisk og mye annet tull. Fikk mange sjanser. Nå er det snart 2 år siden vi gikk fra hverandre. Han har nå ikke sett sønnen sin på snart 1,5 år.
Miss Misantrop Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Man er vel ikke en å samme person fra man er 18 til man er 80? Livet tar vendinger man ikke forutser. Krake søker make?! Kjenner mange flotte menn med noen troll til kjærringer og mange menn som opplagt har fått bedre en fortjent. Verden er ikke svart eller hvit. Holdinger som dine kommer til å bite deg i halen en dag, ,da håper jeg du har venner som viser mere empati en du klarer å vise dine medsøstre.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Og hun sier hun ikke mener å fordømme. Men det er akkurat det hun gjør.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Det å få barn gjør at man får helt andre krav til ytelse enn man har som barnløst par. Før man fikk barn var det lite husarbeid, all natterangling var helt frivillig etc. Uvaner som er sjarmerende når man er to kan bli uutholdelige når man er fem. Jeg tror du er inne på noe når det gjelder å kjenne hverandre godt på forhånd, men ikke alle er like heldige med planleggingen... Og så må vi vel også ta i betraktning at vi får kun den ene versjonen av virkeligheten her
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Ikke tilegg meg meninger eller intensjoner! Når jeg skriver at jeg ikke mener å fordømme, så mener jeg det! Jeg er nysgjerrig fordi jeg selv ikke kjenner noen som har fått barn med noen de senere omtaler som idioter. Dvs jeg kjenner ei, men hun innrømmer at hun skjønte at han var en komplett dust, men lysten på barn gjorde at hun valgte å fortrenge det. Hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Har en følelse at både alder og intelligens spiller en rolle ger. Dere trenger ikke fortelle meg at jeg har fordommer for det vet jeg at jeg har:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 trodde jeg kjente bf godt, men han forandra seg kjapt etter ungen var komt ut. var ein heilt annen person. å den personen var ikke den jeg valgte å få barn med.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Hvor lenge hadde dere vært sammen da? Og hvordan forandret han seg?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Føler meg truffet. Han hadde sider jeg ikke satte pris på før jeg ble gravid, men jeg tenkte at alle har noen negative sider, ingen er perfekt. Så fikk vi barn, og de dårlige sidene hans nærmest eksploderte. Han ble en drittsekk som jeg ikke hadde kunnet forestille meg. Kanskje var jeg dum. Antakelig. Men jeg så det virkelig ikke komme.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Fordi alle de som ikke er idioter er kapra eller kansje vi bare er idiotmagneter og ikke finner de snille mennene.. Som de jentene som alltid ender opp med bad-boys uensett??
Miss Misantrop Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Intelligens som i IQ? Det er nemlig vist at antall skillsmisser øker med antall vektall. Det er vel ikke så underlig at unge mennesker går fra hverandre oftere en eldre? Stort sett går man gjennom mange faser i 20 årene som man slipper i 30 årene.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Han var en veldig snill og grei mann. Vi kjente hverandre i ti år før vi ble sammen, og var sammen i fem før vi fikk barn. Vi var klar for å få barn, og barnet var veldig ønsket av begge. Familielivet startet, og han fant ut at han ikke likte det. Han drømte om å være 20 år og sorgløs igjen, og gjorde alt for å komme tilbake dit. Det ble festing og styr hver eneste helg, mens jeg satt alene hjemme. Etter to år drog jeg, og da kalte jeg ham mye stygt. Vi hadde det kjempefint før vi fikk barn, men han innså ikke hvor mye livet skulle endres.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 En jeg kjenner ble for en stund siden separert fra mannen sin fordi hun syntes han var utrolig dum og ikke klarte synet av ham. De hadde da 2 barn sammen. Etter ca 6 mnd ble de i lag igjen, og hun ble etter kun kort tid gravid igjen. Det som er totalt uforståelig for meg er at hun forteller "alle" at hun fortsatt ikke tåler synet av ham, og ikke kan fordra denne mannen! Hva?! Hvor er logikken her da? Denne dama er en intelligent oppegående kvinne, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner bæret...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 HI, du sier du bare kjenner ei. Feil! De fleste holder det skjult veldig mange år før bomben sprekker. Tenk det, du. Det visste du kanskje ikke? Hilsen hun som skilte seg fra en psykopat som alle trodde var søt og snill og blid og hyggelig og sjarmerende og...skal jeg fortsette? Etter 13 år sammen, var det ingen som visste hvordan han var innenfor hjemmets fire vegger! Men det visste jeg og barna våre. Takk for fordømmelsen, HI! Håper det ikke gjør så veldig vondt når du faller ned fra den høye hesten du sitter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå