Gå til innhold

hvorfor svarer dere så forskjellig...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var et innlegg tidligere om svineinfluensa, ei som hadde det, og ale svarte at det kom til å gå så fint at og hun burde ikke bekymre seg i det hele tatt. i det innlegget ga alle inntrykk av at svineinfluensaen ikke var noe farlig.

også kom det innlegget om han gutten som døde i badekret, da virket det nsten som om nesten alle som fikk influensaen kom til å dø iløpet av ti min.

hva er egentlig sannheten da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det er vanskelig å gi deg en riktig sannhet om en sykdom vi ikke vet alt om ennå. Men for de aller fleste trur jeg denne sykdommen ikke kommer til å gi noe varig men (hvis man ikke er i en riskikogruppe da).

Det er greit å være litt ekstra forsiktig og følge med mener nå jeg.

Det er nok heller ikke vanlig å dø på ti min når man har fått svineinfluensan heller

Vi svare nok forskjellig fordi det er veldig mange meninger rundt dette. Og fordi man ikke vet alt om sykdommen, noe som skaper frykt og debatter.

Skrevet

Du må huske at det ikke nødvendigvis er de samme som svarer.

Skrevet

Det er ikke sånn at alle dør av det, det er 100% sikkert.

20 mennesker har dødd, det er tragisk så klart, men mange hundre tusner har overlevd (i Norge)

I de aller, aller fleste tilfeller går det helt fint.

Skrevet

Jeg har hatt den og min eldste har hatt den. Ingen av oss døde;) Den var ikke så hard for oss.

Men har en en av tilstandene som gjør at en er i risikogruppe, så stiller saken seg annerledes. Som den 12-åringen.

Føler med familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...