Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender årlig ikke mindre enn 90 julekort, så er ikke på jakt etter de flotteste, men heller ikke de aller simpleste...

Noen tips.... trenger litt hjelp til å lete da hele huset her ligger slått ut av influensaen om dagen......

TAKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært godt fornøyd med våre i 15x15 fra fotoknudsen (bestilte der i fjor). Bestilte i år fra Elitefoto (sånn at jeg kunne få collage-bilde i 12,5x12,5) og forsåvidt fornøyd om enn litt blasse (litt usikker på om det bare var bildekvaliteten, så jeg bruker dem med godt mot).

Skrevet

Bestilte fra www.vistaprint.no i år:)

Fikk de i dag, valgte kort med linoverflate, det ble kult :D

Skrevet

Bestillte fra elitefoto.no nå nettopp...

Skrevet

Jeg har sjekket ut julekort både hos nfoto, japanphoto og fotoknudsen. Synes nfoto sine er finest, der kan man selv velge design og antall bilder man ønsker å ha. Prisen avhenger av fasong og størrelse. Japanphoto sine er billigst, tror jeg - mens jeg selv har falt pladask for nfoto sine helt firkanta kort på 15 x 15 cm hvor man velger design og antall foto selv :)

Skrevet

Jeg har planer om å bestille her:

http://www.petrifiedinpink.se/

Synes de er så fine! Men når du skal ha så mange, blir det kanskje litt dyrt i fohold til mange andre..

Skrevet

jeg har bestilt på nfoto... et kort med plass til 6 små bilder... synes det ble veldig fint.. :)

Skrevet

optimalprint.no 10stk gratis !!!!

Skrevet

Vi har bestilt hos optimalprint.no

Kjempefornøyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...