Gå til innhold

Lykkelige følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jo absolutt ikke bare vært enkelt å være gravid og fortsatt har jeg kanskje de aller tyngste ukene foran meg. Jeg er i dag 29+0 og har så langt vært gjennom 3,5 måned med intens kvalme 24 timer i døgnet etterfulgt av bekkenløsning som har gjort meg 100 % sykmeldt og gjør at jeg ikke klarer å bevege meg noe særlig rundt.

Vanligvis så tror jeg at alt dette ville gjøre meg både deprimert og lei, men nei det er ikke det jeg føler nå... Jeg føler meg så utrolig glad og har hele tiden disse lykkelige følelsene brusende i kroppen. Hvor mange ganger i løpet av dagen jeg drømmer meg vekk med en hånd på magen, kjenner hvordan den lille tutta boltrer seg rundt og teller dagene til hun skal komme til verden. Som jeg gleder meg til å kjenne henne i armene og kjenne den herlige babylukten :) Bekymringer og smerter til tross, jeg føler meg sterkere, mer kvinnelig og mer levende enn noen gang.

Jeg skal bli mamma for første gang og jeg nyter hvert minutt :) Det er nok lurt å nyte det denne gangen, neste gang jeg får barn er det jo ikke sikkert jeg har tid til det :)

Ville bare dele disse lykkelige følelsene med dere og ønske dere lykke til med innspurten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at noen deler lykkelige følelser også, kan til tider bli mye deling av reddsel og smerte her.

Lykke til med lille magenurk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...