Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Tror aldri jeg klarer å få det til jeg! Må jo bli våt liksom og kåt... blir jo ikke det på 1-2-3? Stakkars mannen min, kunne jo tenke meg å tatt en kjapp, men får d ikke til å stemme inni hodet mitt at det går an, for jeg må jo varmes opp litt først... Hva er en kjappis? Hvordan forløper den seg? Bare pul og kjør på? Får dere orgasme? Hjelp?! Tør ikke spør noen veninner om dette..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Har ikke hatt det siden jeg var yngere og da var det ikke problem å være våt med en gang. Skulle jeg gjort det nå ville jeg brukt glidemiddel.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Tror nok dette er ganske individuelt, etter hva jeg har forstått når jeg har snakka med venner om det. Noen trenger lenger tid på å "bli varmet opp", mens andre er klare på få sekunder! Og dette gjelder selvsagt både menn og kvinner, selv om kvinner nok i større grad trenger litt tid enn menn før de er klare for penetrering.. En kjappis her i huset er å røske av seg/hverandre klærne fordi man bare har så utrolig lyst på sex at man ikke gidder vente på noe. Og så pul og kjør på. Får ikke alltid orgasme, men stort sett hver gang - er jeg klar for en kjappis, så er jeg jo veldig kåt, og da kommer jeg fort! Forøvrig er det ingen must, hverken for meg eller min mann, at begge må komme hver bidige gang. Enten vi har samleie eller oralsex..eller bruker hendene..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Vi hadde akkurat en kjapp en mens ungene så barne-TV.... Gikk og tok en "middagslur" mens de så barne-TV og super-kviss. Man kan jo ikke være høylytt eller stå i vill doggy liksom, men vi pulte, ja.. Det var skikkelig deilig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar... flere? Skulle ønske jeg også kunne bli så kåt at jeg bare MÅTTE ha mannen her og NÅ... finner ikke den lysten jeg! ARG! HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Da jeg var 20 år var det ikke noe problem, kunne bli våt og klar bare av ett hett blikk tvers over rommet, for ikke å snakke om hva et kyss kunne gjøre Ikke helt sånn det fungerer nå lenger nei, jeg må også varmes opp litt. Har ikke hatt noen veldig kjappis på flere år, men et "hurtigpul" en trøtt kveld kan vi jo ha, da er det bare snakk om å ikke kose så veldig men bare gjøre jobben om du skjønner. Vi kjenner jo hverandre godt og vet godt hvilken knapper vi skal trykke på for å bli klar, selv om det nødvendigvis tar noen minutter å komme dit...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg er anonym 20.06 Jeg har aldri noe problem med å bli klar da, tar bare et par minutter det for meg. Vi hadde forresten sex med klærne på. Han bare dro opp skjørtet mitt og dro trusene mine til siden.. Man må se mulighetene ikke begrensningene.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Har ikke den akutte lysten jeg heller, dessverre, men en kjappis blir det i ny og ne like vel. Godt å ha glidemiddel for hånden, men du kan også litt diskre bruke spytt og to fingre om du ikke har annet for hånden. Jeg trenger gjerne litt ekstra ytre stimuli for å komme, digger min vibrator.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Jeg ser jo ingen begrensninger, men vil ha muligheter! hehe... Skulle ønske jeg kunne ha spontan kjappis, men jeg har aldri blitt kåt av et blikk, vet ikke hvordan det føles.. .Har vel aldri hatt den store sex-lysten, for jeg vet jeg trenger tid før jeg blir skikkelig kåt! Misunner dere!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Det er kanskje enklest om du tar initiativ til en kjappis, sånn at det er du som er kåt og klar. Tenk noen dirty tanker, les litt erotikk mens du venter på at vaskemaskinen blir ferdig, kos litt med deg selv i dusjen og overrask ham ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 blir heller ikke særlig våt og kåt på 1-2-3, meninnimellom smører jeg underlivet med olje og blir klar på den måten, da er det fullt mulig med en kjappis! Men nei, jeg får ikke orgasme av det, men jeg liker å gjøre det for samboerns skyld
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for seriøse svar:) Skal finne ut noe som gjør meg klar og overraske mannen! HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Hva med å bestemme seg dagen før/på morgenen at du vil ha deg en kjappis? Og så bruke hele dagen på å kåte deg selv opp, tenke sexy tanker, fantasere, planlegge, ta litt på deg selv, flørte med mannen og sende sexy sms osv? På den måten er det lettere å bli klar når det er tid for kjappisen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Hele greia med en kjappis for min del, er jo det at en har gått og hissa hverandre opp over litt tid, så når jeg kjenner jeg føler meg klar og våt nok, så er det bare å dra'n med seg Blir kanskje ikke sååå spontant som noen vil ha det, men for vår del er dette helt supert når hverdagen er travel. Deilig å kjenne på følelsen av å bli skikkelig tent og kåt på sin kjære, som en (til tross) har kjent lenge... *mmmmmmm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå