Gå til innhold

dumme doktorer, hjelp (litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos doktoren i dag for vekst kontroll. legen sa at baby nok er litt stor og begynte og snakke om rektal sekto. Dette skulle være noe nytt som fra amerika. jeg satt der og følte meg så dum og sjønte ikke noe om hva doktoren snakket om. Hvorfor kan ikke doktorer snakket ett spåk som vanlige folk skjønner og kan noen prøve å forklare hva han snakket om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rektal sekto? Er det sectio du mener, altså keisersnitt?

Jeg er i så fall veldig interessert i å få vite mer om den nye fødemetoden fra Amerika, haha:)

Det var synd du ikke spurte hva han mente, det er ingen skam i å ikke skjønne hva legen snakker om.

Forklar litt mer om hva han sa, da.

Skrevet

Dette er et tulle innlegg! KS gjennom rompa? Ha, ha godt vi ikke bor i statene.

Skrevet

Bruker doktoren ord du ikke skjønner får du nesten bare spørre. Det er ikke så lett for leger som har jobbet og utdannet seg i årrekker å huske på hva som er allmennkunnskap og hva som er legekunnskap. Du har nok misforstått hvis du tror du får ungen ut av rompa:-)

Skrevet

Kjedelig, men du har jo et ansvar for å spørre legen hvis du lurer på noe også da!

Skrevet

Du må jo spørre hvis du lurer da... har du ikke ansvar for egen helse?

Skrevet

Ja, du må virkelig være dum. For de som IKKE er dumme spør jo faktisk hva legen mener dersom de ikke forstår hva de prater om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...