Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Vi har sjelden annen type sex enn samleie, noen ganger oral og anal, og noen ganger mer sex, andre ganger når vi ikke er trøtte lenge elskovsstunder. har sex 3-4 ganger i uka. går sjelden mer enn et par dager uten sex her i huset. mannen min er ikke redd for å ta initeiativ, og jeg er ikke alltid lysten, men ganske ofte. han sier han er fornøyd med vårt sexliv, og det er jeg også. selv om vi har bra sex, så vet jeg ikke hvorfor jeg ikke vil ha det hver dag...? flere jenter som meg her? ps. han maser ikke om at vi skal ha d hver dag, men han kunne sikkert tenkt seg det
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hvorfor har du fått for deg at du "bør" ha sex hver dag? Syns dere høres ut til å ha et veldig normalt og sunt sexliv, iallfall kvantitativt sett. Kvaliteten kan jeg jo ikke uttale meg om, men det høres ut som om dette er noe dere begge har lyst til, og som dere begge verdsetter - og av det du skriver, ser det også ut til å være variert. Hvorfor da lure på "hvorfor"...når ting ser ut til å være i skjønneste orden? Noe får meg til å tro at du ikke er fornøyd likevel...? Vi har sex stort sett daglig, og har samleie 4-5 ganger i uken. Vi er kjempefornøyd med sexlivet, og har veldig lyst på hverandre, begge to, enten det er for en kjappis eller flere runder med stor variasjon i stillinger og hvem og hva og hvor.. Tror sex er noe som finnes i enormt mange ulike varianter i forskjellige forhold. Noen har ensformig og sjeldent, noen har ensformig og ofte. Mens andre har masse varisjon, men bare en gang hvert skuddår- også har noen både ofte og variert. Det meste er normalt, tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå