Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Ja i en matbutikk. Selve jobben og kollegene trivdes jeg med. Men det var så mange sure kunder,og vi hadde en sjef som ikke var så flink-dermed enda flere sure kunder pga tomme for varer. Jeg gruet meg tilslutt til å gå på jobb,fordi det alltid var kjeft og få fra kunder. Så serviceyrket er nok ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Seriøst? Jobber og i en matbutikk og føler det samme.. Men en del av kollegaene er.. Hva skal jeg si. Går ikke overens med dem + at jeg fikk "kjeft" av sjefen idag pga tempoet mitt ikke er raskt nok mtp vareutfylling osv. Jeg synes det er en del klager å få hele tiden, men det er mest fra kollegaer.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ja, jeg hadde en jobb der jeg måtte sitte på sentralbord, noe som ikke er vanlig i min utdannelse. Det var for så vidt greit, bortsett fra at det mange ganger var vanskelig å komme fram til riktig person, og vi ble skjelt ut, osv. Sentralbordoppgaven tok vekk tid fra det som virkelig var jobben min, som jeg er utdannet til, men det verste var at sjefene ikke trodde oss når vi sa det var travelt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Ja, to stykker som jeg virkelig hatet. Den ene var en salgsjobb, pr telefon (slapp av, det var kun rettet mot bedriftsmarkedet) og den andre var en kontorjobb hvor oppgavene var ekstremt ensformige, kollegaene var sosialt tilbakestående og sjefen megga fra helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå