♥Cherrypie♥ Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Helt i begynnelsen da den var ny var den helt lys, og god. Åsså tilsatte de vanilje (de sorte prikkene)- da ble den ENDA bedre.. Å nå etter at de begynnte med den sunne JA og innførte navnet Alltid på de vanlige så er denne yoghurten blitt helt sørpete og smaksløs, akkurat som JA.. Er det noe VITS i å drive å forandre på den når den var helt topp???? *sinna*
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 He, he..de sorte prikkene var jo bare humbug. Det var jo ikke ekte vanilje i den:) De skal jo ikke ha gjort noe med oppskriftene, bare designet.
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg kan rote nå, men JA er vel den magre linjen deres? FInnes ikke den vanlige vaniljeyoghurten i form av Alltid? Er helt sikker på at den var på butikken isted. Vi spiser nesten aldri melkeprodukt siden en av guttene ikke tåler det.
Mammaen til Isak Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Den vanlige finnes fortsatt ja, du har kjøpt feil )
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 kjøper alltid den " alltid" prøvd "ja" engang å den smakte æsj!!
Lilletrollogmamma Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Etter å ha lest foreldre og barns yoghurt-test, skjønner jeg hvorfor alltid yoghurten er så god! Det er jo 5 sukkerbiter i et lite beger!!!!! Tenk å gi barnet sitt 5 sukkerbiter til lunsj...som jeg har gjort noen ganger! Er glad JA yoghurten er kommet selv om den ikke er like god. Dette var jo absolutt IKE svar på spørsmålet ditt da:) menmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå