pjokkemamma*07+10* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Mye sterke bevegelser rundt omkring, eller bare litt forsiktige?
abella Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg har morkaken på framsiden og har hele tiden kjent masse liv med til dels kraftige bevegelser og en mage som til tider danser rundt. Er min første så vet ikke hvordan det er med bakenforliggende morkake. Er forresten 41+1 i dag.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde også morkaken foran, og kjente masse liv. Magen danset mange ganger til dagen og flere timer hver kveld Hadde også morkaken foran med nr.1, men kjente generelt mye mindre liv da.
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 jeg hadde morkaken foran.. å kjente lite.. bare noen bevegelser no å da. var veldig bekymmret heletiden.. så gla da fødselen edelig startet:)
bompibomp Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Sist gang hadde jeg morkaken forran, og kjente absolutt ingenting.. ikke engang på slutten av svangerskapet. Nå har jeg ikke det, og det er som å være gravid for første gang.. Helt snodig å kjenne den lille krabaten bokse og sparke der inne
NurseShark Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg har og mokaken foran. Bgynte å kjenne liv i uke 21, ikke så kraftig til å begynne med, men fra uke 29 til nå 36 har det vært MYE. selv når jeg går. ser nå også kraftige dytt og dragninger over magen mange ganger om dagen, gjennom gensere etc også:-)
Vimsetrollet Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg hadde morkaken foran sist, og husker jeg var veldig bekymret enkelte dager pga lite liv. Nå skulle jeg ønske jeg hadde morkaken foran denne gangen og, for av og til er sparkene skikkelig vonde. Hehe... er visst aldri fornøyd jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå