Bromelia Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Kanskje et fryktelig dumt spørsmål, men hva putter dere i den? Jeg har arvet en tørketrommel, og til nå er det eneste jeg har putta inni der vært håndkler. Hva mer kan jeg ha i? Sengetøy? Jeg er redd for at ting skal krympe.
veldig fødeklar Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg bruker min til alt! nesten. Det eneste jeg ikke har i den er ulltøy og andre klær som er merket med at de ikke tåler trommelen
DK+2 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Prøver å tørke det meste på tørkestativ, men har vi mye klesvask, så hender det jeg bruker tørketrommel, spesielt til sengetøy, handduker o.l.
HeidiL Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 jeg bruker også tørketrommelen til det aller meste ) sokker, undertøy, topper, bukser, sengetøy, håndklær, og alt annet som er merket med at det tåler tørketrommel )
_Løvemamma_ Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg prøver å unngå å bruke den før mye på svarte klær, for de kan bli litt stygge i kantene. Ellers går det meste i, bortsett fra bh-er og ull
alvamamma Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Sengetøy, håndklær og sokker. Synes det meste annet krymper fort og blir utsatt for stor slitasje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå