Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Feber, snørr og hoste på minsten. Litt feber, hodeverk, stiv nakke, tett i brystet og hoste hos meg.
cathrine&emma Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 det høres ut som en influensa ja, kanskje svineinfluensa hos dg, siden du hadde hodeverk , stiv nakke og tett i brystet, men den er ikke så mye verre enn en kraftlig influensa oxo..
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Det er jo mulig minsten også har hatt vondt i kropp og hode, men ikke så lett å vite med en 1,5 åring... Jeg er jo ikke sykere enn at et par paracet gjør at jeg fungerer helt greit. Blir man ikke sykere av denne influensaen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå