Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Var på ultralyd i dag, og barnet var etter det hun kunne se friskt og alt var som det skal Men fikk vite at jeg ventet.. en gutt!! Har hele tiden trodd det var en jente og funnet jentenavn og sett på jenteklær, så er ganske forfjamset over at det var en gutt! Er jo like glad om det blir gutt eller jente, men ble bare så paff da jeg fant ut at jenta mi plutselig var en gutt.. Noen andre som hadde det sånn? Jeg lå bare og måpte da damen sa det var en gutt..
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hehe... Jepp, var også 100% sikker på at gutten vår var jente inntil UL, og hadde også navn klart :-/ Så klart man blir like glad uansett kjønn ;-) Enig med deg, forfjamset er ordet. Ta det med ro det går fort over. Lykke til videre i svangerskapet
Kassie Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 gratulere med en liten gutt. Jeg hadde det som deg, var helt sikker på jente. På ultralyden var der ingen tvil om at det var en gutt og jeg var litt i sjokk. Brukte litt tid på å omstille meg fra jente til gutt (hadde også navnet klart ) Selv etter ultralyden hadde jeg jente-følelse og sa henne om den lille. Er veldig glad jeg fikk vite det på ultralyden så ikke sjokket kom når jeg fødte. Nå har jeg en nydelig liten gutt på 6uker og kunne ikke byttet han for alle jentene i verden. Har en venninne som fikk vite gutt på ultralyden men ut kom en jente, hun slet med å omstille seg når babyen var der. Hun hadde jo da tenkt gutt i 9mnd. Hun sa ofte han når hun snakket om jenta si.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Var temmelig sikker på at jeg skulle få gutt denne gangen så ble ikke overrasket, men merket at jeg hadde hatt et lite håp om en jente til for jeg ble bittelitt skuffet. Men for all del, begge deler er flott! Er nok bare så fornøyd med henne jeg har at jeg ønsket meg en "kopi".
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hehe, ja Bf spurte hvor ikker hun var på at det var en gutt.. "det er jeg HELT sikker på!" fikk vi til svar Blir så rart å tenke gutt nå, men på den positive siden har søstra mi to gutter fra før, så jeg arver nok masse klær derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå