Gå til innhold

HJELP ... kan man lekke fostervann i uke 17??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må spørre om det er noe feil med meg, hvis jeg skal gjøre noe med det eller hva det kan være ... jeg er altså helt BLØT i trusene når dagen er slutt og jeg som normalt aldrig har noen utflod i det hele tatt ... jeg skjønner ikke hva dette er ... er det jeg som lekker urin uten at jeg merker det selv, eller kan det være at jeg lekker fostervann? Noen som vært i lignende situasjon og hva skal man gjøre?

Håper at noen kan hjelpe meg med råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at det er fostervann, så det er nok lurt å ta kontakt med føden, forå lekke fostervann så tidlig er slett ikke bra. Det kan selvfølgelig være andre ting, som utflod, urin eller svette, men veldig lurt å få det sjekket.

Skrevet

Lukter det?

Jeg hadde masse blank og luktfri utflod fra uke 15 til 20, men det ga seg litt etter det. Alt er bra med babyen.

Skrevet

Nei, jeg syns ikke at det lukter noe særlig av det ... i hvert fall ikke urin ... det er helt nytt for meg, så jeg blir jo litt urolig at det er noe som ikke er som det skal være ... fikk du det sjekket opp, eller gav det seg bare etterhvert?

Skrevet

Det er ganske vanlig å ha tyntflytende utflod i svangerskapet, men jeg ville nok få det sjekket likevel, det hender jo at fostervannet lekker litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...