Gå til innhold

forsikre min lille gutt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mot sykdom å død.men synes dette er veldig vanskelig å finne ut av..noen her inne som har forsikret sine barn?og hvis ungen feks får kreft.gjelder dette alle typer kreft??jeg vil også tegne forsikring på meg selv.men i storebrand feks.så dekket forsikringen alle typer for kreft som jeg forstod det.men IKKE føflekk kreft eller hudkreft.finnes det noen forsikringer hvor all kreft er forsikret??håper noen her inne har peiling å kan hjelpe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen her inne som har forsikret ungen å seg selv..????

Skrevet

Jeg har alle mine forsikringer hos IF, også barneforsikringer. Men jeg har ikke forsikringer mot kreft, kommer ikke til å tegne det heller... Det er nok ikke en eneste forsikring som ikke kommer med ett unntak av noe... Du får ringe rundt til de forskjellige selskapene og høre hva de kan tilby deg.

Skrevet

ACE barneforsikring har jeg til barna! sjekk ut www.barnetrygghet.no

Skrevet

Vi har alle forsikringene i gjensidige også barneforsikringene.

Skrevet

verken jeg, barna eller mannen min er forsikret, men hunden vår er forsikret for 15 000 kr.

Skrevet

Jeg tenkte å få forsikring til meg å guttungen.Men feks på kreft,så er det flere kreft typer som ikke er forsikret.feks hudkreft å føflekk kreft.Er det noen forsikringsselskaper hvor alle former for kreft er dekket??Jeg tenkte å tegne barneforsikring til ungen,standard.Å kritisk sykdom forsikring på meg..Noen tips om hvor det lønner seg å ha forsikring.

Skrevet

Jeg har forsikret 3 barn (skade og ufør), mannen og meg selv (livsforsikring v/plutselig død) i storebrand. I tillegg har vi begge kreftforsikring, innbo, boligforsikring og 3 biler forsikret der. Dette koster oss per mnd 1300,-. Synes det er rasende billig.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen hvor alle typer kreft er dekket - tviler vel egentlig på at en slik finnes, men ser at det kan være litt variasjon, så man må vel da velge en som ser "bra ut", i den grad man har noen mening om det:o For å si det litt brutalt, dør du får arvingene utbetalt livspolise uansett krefttype. Kritisk sykdom-dekningen forutsetter at du er i live 30 dager etter at sykdommen inntrådte (de jeg har sett hvertfall).

Jeg vil vel helle mot at når man har barn bør man ha en livpolise og helst også en uføredekning. Sjekk evt jobb eller fagforening, eller studentmedlemskap i fagforening hvis du er student. Ofte kan man ha noe dekning gjennom arbeidsgiver eller få rimelige kollektive forsikringer gjennom fagforening:)

For barn mener jeg at man bør ha uføredekning for arbeidsuførhet (ervervsmessig uførhet), helst som kan fortsettes i voksen alder uten ny helseerklæring. Det vil si at dersom barnet går på ryggen på fotballbanen som 12 åring får han ikke begrensning for ryggskader i polisen som voksen. Medisinsk invaliditet er ofte ikke så viktig, men meningene er delte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...