....mammatilto... :))) Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 kanskje det er håp likevel :-D
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 over tiden eller? spennende:) lykke til..
Gemini7 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Forstår jeg innlegget rett om du VIL ha mensen?? eller ikke? Begge deler kan jo være like skummelt- om man ønsker seg det motsatte:) Selv er jeg like lettet hver måned når den dukker opp som forventa hehe. Lykke til, uansett hva du ønsker deg:)
....mammatilto... :))) Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 jeg ønsker ikke å få mensen ... Overskriften var litt ironsik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå