....mammatilto... :))) Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 har også lyst på en ....
....mammatilto... :))) Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2009 men synest ikke gavene skal være alt for dyre ...
Iiiiik Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 En venninne har kjøpt en stor boks med Duplo som hun skal dele opp. I hennes boks var det bondegård og dyr osv. En dag en ku, en annen dag en gris. Det syns jeg var en god ide.
anonyn Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 jenta mi som blir 2 får diverse DVD er (kjpt billig) du får mange kjekke for 59 og 79 og sannsynligvis får de enndel slike uansett... duplo, playdah (eller hva det heter),
Odine! Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Vi hadde duplo i kalenderen første året (2 1/2) og det var en suksess
Mamma til en prins+spire Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg har kjøpt en byggmesterbob verktøykasse og deler den opp i 20 gaver. Også får han 1 Pingu dvd, Kjapp og to sjokoladefigurer Gleder meg:)
Mor&barn Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg har kjøpt en pose med dyr som jeg har tenk til å dele opp. Han er veldig opptatt av dyr og vet hva alle heter. Også har jeg kjøpt et sett med fargeblyanter og tegnebok som jeg tenkte jeg kunne dele opp med et par 3 farger i hver pakke. Og kjøpt plastelina bokser. Så blir det sikkert en dvd på julaften og en smurfeeske en lørdag i blandt =)
Surfinia Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Min fikk Brio tog og togbane i bursdagsgave for en måned siden og dette slo veldig an. Tenkte derfor å kjøpe ei pakke med flere skinner og dele opp i flere pakker og så blir det sikkert en kinder-sjokolade på lørdager og en og annen liten rosineske innimellom tenker jeg.
....mammatilto... :))) Skrevet 17. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for mange bra tips ))
mamman til to gutter Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Her kommer det nok til å bli noen småbiler i kalenderen. Det er nesten det eneste han leker med om dagen... I tillegg til noen av tipsene andre har kommet med, så kommer jeg til å kjøpe noen praktiske ting han trenger også, som sokker, strømpebukser osv.
MathildeC Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Jeg har et porselen te-sett jeg skal dele opp i mange pakker. Og så skal jeg gi en Bambi dvd på en eller annen lørdag, og andre smågaver. Orker ikke gi sjokolade, for jeg vil ikke at hun skal spise det før frokost. Vel, kanskje hun kan få en på lillejulaften eller julaften..
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Brio- sett her også. 30 deler. Kampanje hos Brio- butikkene 249 kr =)
Ann_ Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Hei Mummi sokker Glitterlim Fingermaling Spenner/strikker Badeleker Magneter Reflekser Modelleire Kluter (sånne som er veldig små men som blir store ved å ta vann på dem) Perler Andre hobbyting som kan brukes til julekort/gave laging, også ellers i året
Emil & Røra Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Jeg kjøpte en boks med duplo. Lagde enkle figurer (tre fire klosser) og pakket inn i 24 pakker. Det var stor suksess!!!
Gjest Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Vi brukte en pakke duplo i fjor, sammen med div andre ting. Duploen var fiasko! Kjøpte et dyrehagesett og når hun endelig fikk alt var delene gammelt nytt og ikke gøy å sette sammen. Hun reagerer aldri slik ellers på duplo. tok lang tid før hun ville leke med de delene som med de andre. I år går vi for små rosin esker, lapper med ting vi skal gjøre, et par sjokoladenisser. Det dyreste blir nok teater, men det hadde det jo blitt likevell.
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Her er det ikke tid for kalender før til neste jul. Men jeg lest om gavefri kalender i F&B som jeg gjerne vil kopiere. Det blir jo mer enn nok gaver til jul uansett, og jeg kunne tenke meg å ha små og større aktiviteter i advent.
Tobias 25.01.07 Nr 2 16.04.09 Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Kjøpte åsså duplo i fjord, en bondegård... Han syns ikke det var noe gøy i det hele tatt og når han hadde fått alle delene hadde han jo surra vekk flere av klossene og vi måtte leite og leite får og få bygd det sammen.. aldri mer..
har fått lita pia Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 her er det : lypsyl truser (elsker det nu når hun tisse på do;)) sjokolade kliper t- skjorte sokker sutte perler perlebrett farger smykke
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2009 #19 Skrevet 17. november 2009 Har en jente på 2 år og snart 4 mnd som skal få litt forskjellig i pakkekalendere - bla sokker med søte motiv, kjøpt en sånt rør med FP Little People figurer som jeg deler opp og tar en i en pk om gangen, små rosinesker, sjokoladenisser, Klemmer, hårstrikk, smykke, armbånd (to sistnevnte kjøpt på H&M altså;-)), snøkule, kjøpt en pk med dyr som jeg skal dele opp og ha et dyr for en dag.
<3 + <3 + ? Skrevet 17. november 2009 #20 Skrevet 17. november 2009 Gutten min er 2år og 8mnd. Har ei jente på 1år og hun får også (mest fordi størstemann er så innmari opptatt av rettferdighet). Jeg kjøper en del sånne ting som de ville fått uansett, som sokker, strømpebukser, votter, luer og nissepysjer. Pepperkakeformer så vi kan bake pepperkaker. Blir nok også noen rosinesker og noe annet godt på lørdager. Så spørs det om det blir noe leker (tenker på å dele opp en Duplo-eske) for å fylle på. Kanskje noe julepynt for å ha på rommet. Og sikkert en film på deling på julaften. Det er ikke så uoverkommelig som jeg trodde i begynnelsen.
solita 06 Skrevet 17. november 2009 #21 Skrevet 17. november 2009 Til snart 3 åringen har jeg kjøpt julekrybbe og de hellige tre konger fra Playmobil som jeg deler opp i mange pakker. Skal rydde plass oppå lekehylla til den og gullspraye et brett fra IKEA som vi kan ha den på. Er mange små deler, så ser for meg at vi må bygge og se på sammen, og så sette den bort til neste dag. Har hørt flere som pakker inn krybba hvert år, så det blir en tradisjonskalender! Legger nok til noen rosinesker og f.eks pepperkakeformer den dagen vi skal bake.
Det blide sørlandet! Skrevet 17. november 2009 #22 Skrevet 17. november 2009 På dag 1 får han en Handy Manny Viewmaster. Har 11 reels til den som er pakket hver for seg, så da var halvparten unnagjort. Har også kjøpt gardiner, plakater, puslespill, pyjamas og så satser jeg på å finne noe mer neste gang jeg er på shopping.
Chupa chups Skrevet 18. november 2009 #23 Skrevet 18. november 2009 Kinderegg, småbiler, småpakker med lego (ikke delt opp!!), osv.
gossegass Skrevet 18. november 2009 #24 Skrevet 18. november 2009 Gutt: sprettball aktivitetsbøker duplo biler, motorsykler etc dyr badeskum kinderegg tegnesaker klistremerker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå