Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 er redd for helsa jeg..noen grunn til bekymring tror dere??men får ikke gjort noe med det .erikke bare å selge..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 På nettsiden til Statens strålevern kan du laste ned en brosjyre med info om "Bolig nær høyspentanlegg". Ligger som pdf-fil øverst på denne adressen: http://www.nrpa.no/index.asp?startID=&topExpand=&subExpand=&strUrl=//applications/system/publish/view/showobject.asp?infoobjectid=1005075&menuid=1000670
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Er grunn til bekymring,ja.. men er som du sier vansleig å få solgt. Kom den opp etter dere hadde kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ikke for å skremme deg (noe jeg sikkert gjør), men to barn jeg vokste opp med, døde tidlig av kreft. Begge bodde rett under en svær høyspentledning... Ville prøvd å få solgt hvis du er beskymret.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 uff så forferdelig ..:(jeg blir skremt tenker ikke på annet.men jeg bor ikke rett unfer da. 50 meter unna..bodde du også rett under ledningene??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Nei, jeg bodde vel et par hundre meter bortenfor. Synes i alle fall det var påfallende at 2 barn på rundt 7-8 år døde etter å ha bodd rett under ledningen. Er til dags dato de eneste barna JEG vet har dødd av kreft. Helt forferdelig er det... Det er jo selvsagt mange andre faktorer som kan føre til kreft, men forstår deg godt når du sier du tenker på det hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg bodde like ved en høyspentledning. Jeg har ingen helseproblemer pga dette, jeg vet ikke om noen andre som bodde der som har det. Mine foreldre bor der enda, samt de fleste som bodde der når jeg var liten. Min far vokste opp like ved en høyspentledning, han har kun hatt en sykdom som er arvelig som ikke har noen sammenheng med denne ledningen. Hans foreldre har heller aldri vært syke. Husker det var i nyhetene når jeg gikk på barneskolen ang høyspentledningene. De foretok målinger osv, og de mente at det var helt trygt. Radon er vel igrunn værre enn å bo i nærheten av høyspentledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå