Gå til innhold

Hvordan takler dere sutring fra 3 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig verdens blideste 3 åring men hun har begynt å sutre når hun vil ha noe i det siste. Jeg holder på å klikke. Det er så irriterende. Jeg sier bare at når du spør med den sutrestemmen får du det ikke, spør pent så skal du se det går bedre. Da slår hun om med stort smil og vær så snill med en gang.- men så er det rett tilbake til sutringen.

Råd, vær så snill:-)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi ungen mer blikk-kontakt og oppmerksomhet. gjør noe hyggelig sammen

Skrevet

Hvordan jeg takler sutringen? Dårlig, that's how! Uff, jeg har samme problem - og har hatt det en stund. Litt har nok med alderen å gjøre, men jeg leter også etter gode råd angående dette. Så dytter denne! Flere gode råd mottas med takk!

Skrevet

Late som du ikke skjønner hva hun sier når hun sutrer?

Skrevet

Flere råd? Dette er ei jente som får masse oppmerksomhet og er veldig grei. Sutringen er noe nytt, et slags våpen hun bruker for å oppnå noe tror jeg. Mitt motangrep så langt har vært at hun ikke får det hun ønsker før hun spør på en blid og hyggelig måte. Men jeg synes fortsatt hun sutrer mye. Jeg vil gjerne klare å håndtere det på riktig måte....irriterende sutring må være det verste som finnes..

Skrevet

Jeg sier at jeg ikke forstår den sutrestemmen, og om han lurer på noe må han bruke orda sine(han har vært litt treg med å prate ellers og). Fortsetter det overser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...