Gå til innhold

Festeblødning...... Noen med peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en bitteliten blødning i dag, men skal ikke ha mensen før om en uke.

Og uansett, jeg har ikke vondt i magen i det hele tatt! Sliter vanligvis veldig med mens smerter.

 

Har 2 barn fra før, men hadde ingen festeblødning med de.

hehe, tok en test da, men den var neg. Uansett, er det jo fortidlig å teste.

 

Jeg har aldri hatt sånne blødninger før, så lurte litt på om det kunne være en festeblødning?

 

(jada, vi er prøvere;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke særlig greie på slikt, men hadde nå i alle fall festeblødning ca. 5 dager før mensen skulle ha kommet. Men jeg fikk skikkelig menssmerter også, og humørsvingninger til gangs! Venter og ventet på mensen som aldri kom, og etter 1 uke skjønte jeg jo hvorfor... (var ikke prøvere akkurat :o) )

Skrevet

Det kan det!

Jeg hadde en liten festeblødning, begge graviditeter.

Skrevet

høres ut som en festeblødning. De kommer ca en uke før ikm. hadde også en slik da jeg ble gravid sist... Dette lover bra

Skrevet

Bare posetive svar her, jo:D Første pp å greier, tenk så deilig å få till det! :D

 

Takker for svar, da krysser jeg fingrene for at det kommer 2 streker på testen om en ukes tid....;)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...