Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte eggløsnings test denne gangen for å finne eggløsning og den var positiv søndag den 28.juli, det vil si eggløsningen fant sted den 29 eller 30 og utifra de beregningene vil jeg har termin rundt 21/22 mars 2010 men på ordinær ultralyd ble termin satt til 12 mars 2010 og dette stemmer jo ikke med eggløsningen.. Både målinger på ul og livmoren min tilsvarer jo ul termin men samtidig blir jeg usikker. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at el testen slo ut på at du var gravid?Og ikke på at det var eggløsning. Noen blir satt tilbake en stund og noen fram. Er veldig forskjellig. Bedre å bli satt litt tilbake enn fram egentlig da,så vet du at du evt ikke går for lenge over.

Skrevet

Jeg begynte å teste en uke etter mensen og akkurat 2 uker etter positiv eggløsningstest fikk jeg positiv graviditetstest så det skal jo stemme da. Kan jeg ha hatt kort lutealfase? Ville liksom forholde meg til en dato, hehe :-P

Skrevet

Vil tro det stemmer da ja. Ville stolt litt på ul datoen,men også holdt litt på din egen dato.Er vel ul datoen du skal rette deg etter.

Kjipt når det spriker ett stykke imellom.en dag eller to går fint.men ikke gøy når det er litt forskjell på termindatoene.hehe.

Skrevet

Det er litt kjedelig, vet jo at 10 dager ikke er mye men det er nok når man venter på noe så stort :-) hehe^^

Skrevet

Det er jo bare en fordel. TUL er satt 9-10 dager før din beregnede termin hvilket betyr at du slipper å gå noe særlig over tiden. Det er TUL de tar hensyn til når de vurderer igangsetting ved overtid. Det er kjipere om TUL kommer mye etter beregnet termin;-)

Skrevet

Ja når du sier det på den måten høres det bedre ut, hehe :-P Tror overtiden starter rundt den 28.mars eller noe og da har jeg egentlig bare gått noen dager over min egen termin :-P

Skrevet

Jeg har det omvendt, UL termin 10 dager etter menstermin. Synes det blir litt vanskelig å ha så stort tidssprangå forholde seg til, men tenker at hun kommer jo når hun er klar for det, uansett hvilken dato noen finner på å sette.

Om jeg blir gående noe særlig over termin kommer jeg til å be om å få en ny UL vurdering, men om jeg får det vet jeg ikke.

Skrevet

Ja jeg også tenker som deg, at hun kommer når hun er klar for det men samtidig blir det litt dumt, spess for deg da som kanskje må gå enda lenger på overtid når du egentlig ikke trenger det. Jeg hadde hvertfall krevd en ul om jeg hadde vært deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...