cathrine&emma Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 i ettermiddag merket g nettopp at dt kom blank veske ut av den ene brystvorta, slik dt gjorde før jg fikk melk med mitt 1 barn, kan jg være gravid igjen eller kan dt bare være tilfelle??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Venter du mensen? Mellom eggløsning og mensen? Jeg har hatt sånn mange ganger og da alltid i den delen av syklusen:)
cathrine&emma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 skal vel ha den om 1 ukes tid? men har aldri hatt det slik lissom... men men, er sikkert ingen ting..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Har hatt det slik i åresvis, helt siden jeg tok abort som 20- åring. Alle prøver er OK, verken brystkreft eller hormonubalanse. Legen sa at det bare er slik hos noen uten forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå