Gå til innhold

trenger litt svar, litt panikk..!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i ettermiddag merket g nettopp at dt kom blank veske ut av den ene brystvorta, slik dt gjorde før jg fikk melk med mitt 1 barn, kan jg være gravid igjen eller kan dt bare være tilfelle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du mensen? Mellom eggløsning og mensen?

 

Jeg har hatt sånn mange ganger og da alltid i den delen av syklusen:)

Skrevet

skal vel ha den om 1 ukes tid? men har aldri hatt det slik lissom...

men men, er sikkert ingen ting..

Skrevet

Har hatt det slik i åresvis, helt siden jeg tok abort som 20- åring. Alle prøver er OK, verken brystkreft eller hormonubalanse. Legen sa at det bare er slik hos noen uten forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...