Løvinna30 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Var hos legen i dag bare for og se hvor langt jeg var på vei. Han sa 3 uker ca. (kjente på livmoren). Men i følge de terminkalk her, lommelegen og babyverden så er det 5+et par dager . Så sa han at jeg ikke trengte og komme tilbake før 20 januar, da jeg er 3 mnd på vei. Åh gud det er lenge til.. Hadde håpet på og kanskje hatt en time før det. Er det mange av dere som tar ultralys i 1 trimester? Har også masse masse mensen smerter. Veldig mye!! Men det er vel bare bra elleR?
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Det stemmer nok det legen sa at du er ca. 3 uker på vei. Terminkalkulatorene regner jo ut fra første dag i siste mens, mens befruktningen skjer jo som regel ikke før to uker senere (el). Jeg er 4+5 ifølge terminkalkulatoren her inne, og skal til legen førstkommende fredag. Dette fordi jeg har en del spørsmål mht verkstedarbeid og sånt. Hva man kan og ikke kan gjøre når man er gravid. Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet!
Trebarnsmamma2010 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg venter jo nr 3, så denne gangen skulle jeg ikke dra før uke 12 var planen. Er som regel da de undersøker litt nærmere med underlivsundersøkelse, prøver ol fordi da er svangerskapet litt mer sikkert i forhold til spontanabort. Nå måtte jeg dra tidligere, fordi jeg begynte å blø. Viser seg at jeg hadde to befrukta egg, men har nå mista det ene. Så håper det siste fortsatt holder seg godt fast Skal på ul igjen i morgen. Jeg har aldri hatt noe menssmerter når jeg har vært gravid, men tror ikke det er så unormalt. Jeg har ikke vært til ul før ordinær ul tidligere, men unntak av denne gangen pga blødningen. Det er ikke så veldig spennende, man ser ingenting foruten en liten peanøtt likevel
januar mamma 2011 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg har tatt en privat tidlig ul denne gangen, men det pga en ma i november 07. Ellers så har jeg hatt en del menssmerter nå samt en del andre mester nede i lysken. Dette er helt normalt sa jm. Det er rett og slett kroppen som strekker seg til for å få plass til det ekstra som holder på å forme seg der inne. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå