Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18747832
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Ja alt for dyrt. Den er jo 5 år og brukt til to barn. Ville ikke gitt mer enn 2000 kr for den.
Annci<3 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Den er fra 2004 og brukt til 2 barn, da er den godt brukt..Ikke at jeg kunne tenkt meg Simo uansett pris, men allikevel, denne kan du prute på hvis du ønsker å kjøpe den ja..Kan få mye finere, nyere og mindre brukte vognener til den prisen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Har en sånn, litt nyere, litt penere. Hvis jeg skulle lagt den ut på finn ville prisen blitt 1500,-
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Den der får du aldri solgt. Sikkert vanskelig å selge den til 500,- også. Denne er nesten ny: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19886074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå