Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg har gått ut med en mann i snart 9 måneder, og det har gått veldig bra med oss, vi bor langt fra hverandre og må reise for å treffes. Nå sist jeg traff ham spurte jeg hvordan vi stod for tiden, han sa han ønsker at vi skal treffes oftere og prøver å finne en løsning med avstanden. Jeg synes det høres bra ut, han spurte også om han fikkk komme og hilse på datteren min om noen uker, så skal jeg hjem til ham. Han har visst alt fortalt om meg til familien, siden hans søster la meg til på facebook, og jeg har møtt hans venner osv. Og han har behandlet meg veldig bra foran vennene hans, behandler meg som en dronning når vi er sammen.. Omtenksom og sender jevnlig melding og lurer på hvordan det går med meg, nå vil han også lære seg tegnspråk fordi jeg hører litt dårlig... Jeg liker ham veldig godt, og er ikke så vant til å bruke så lang tid på å "date" noen, liker å vite hvor vi står osv. Men jeg synes det går rett vei... Han sa at han er en long-term mann, og tar alt han gjør seriøst.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Glemte å legge til, at det som gjør meg litt usikker ibland er at han ikke er så flink til å vise følelser, han smiler ikke så sier ikke så veldig ofte ting om følelser osv. Han fortalte sist at han har problemer med å vise føleleser, og at jeg ikke skulle bry meg om det for han har alltid vært sånn. Så blir jeg alltid overrasket når jeg får sms der han skriver hvor mye han liker meg osv...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg skjønte ikke helt hva problemet er. ??? Hvis du vil ha denne mannen er du jo bare kjempe heldig som har funnet en så søt som det han er.. Virker jo som om han er velig forelska i deg, og det er jo bare bra at han ikke forhaster seg og at han er seriøs!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 hvis han ikke er flink til og vise følelser vil jeg si han er en VANLIG mann;)) mannfolk er bare sånn.... jeg synes han høres ut som en kjempekjekk mann jeg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå