lottaa Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 begynte dere med skikkelig kraftig forkjølelse dagen før symtomer som feber, grøssninger, hetetokter, og fryktelig hoste..
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 hadde veldig lette forkjølelsessymptomer 2 dager før. Så brøt det ut med influensaverk, snørr, nysing, bronkitt og 39 i feber. det varte i 5-6 dager.Men var egentlig forholdsvis pigg til å ha såpass høy feber. (ingen tamiflu og ingen paraseth)
hippopotamus! Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg klødde i halsen på søndag. Hadde skikkelig hodepine da jeg våknet i går, og var helt utslått da jeg kom hjem etter å ha vært på jobb i to timer. Ut på ettermiddagen i går kom feberen, verk i hele meg,snue, nyseanfall osv. I dag har jeg itillegg vært kvalm og kastet opp. Var og hentet tamiflu i formiddag, men kastet opp 40 min etter første pille så jeg vet ikke om den fikk gjøre noe. Tar paracet når feberen blir for høy, (39,8) for en times tid siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå