Mockanin Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 spiller dere da høy musikk og "joddler" med? Det gjør jeg nemlig. Er det flere som meg? Jeg elsker musikk og bilen er det eneste stedet jeg kan spille høy musikk og kose meg med den. Mannen får kula om jeg setter på musikk hjemme, er for bråkete mener han. Vel, vi har forskjellig musikksmak. Jeg hører mye på rapp, rnb, og det som ligger på listene, mens han hører på AC/DC og den sjangeren + musikk jeg synes er litt "døll". Han hører som regel på musikk i bilen sin.
Hikken Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 OM jeg gjør :-D Ingnting er som bilsang! Gjord det da jeg kjørte moped også, hadde ipoden plugga i øra og sang av full hals. Hendte jeg glemte at man fin kunne høre meg gjennom hjelmen, så fikk ofte publikum på bussholdeplasser og i lyskryss ;o)
Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Oh yes...synger for full hals og musikken på full guffe når jeg er alene i bilen:)
Rampongi Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 åhja, elsker å kjøre bil og ha høy musikk på. Spesielt etter at jeg fikk barn, så er en biltur alene med høy musikk rene ferien. Vi spiller masse musikk hjemme også, men ikke så høyt, da vi har en litt ekstrem musikksmak i forhold til jenta på 9 uker.. men hun liker godt metall hun også, så lenge det ikke er for høyt
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Ja,det gjør jeg hele tiden Gjerne 90-tallsdisco
aomeg Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Å ja!De få gangene jeg sitter helt alene i bil er jo gull verdt!
ippemo får augustbaby Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Ja, det gjør jeg. Hører på høy musikk og gauler med selv om ungene og mannen er i bilen :-p Mannen og jeg har VELDIG forskjellig musikksmak. Jeg liker det svart, hardt og heftig, mens han liker vg-lista...*grøss* Men regelen er at den som eier bilen bestemmer musikken og 98% av tiden er det min bil vi bruker når vi alle skal ut... Ungene er seff godt opplært og foretrekker mammas musikk, hehe.
minni08 ♥ Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Jepp! Og det er helt utrolig hvor bra det høres ut..hehe.. Kunne stått i en x-factor finale...hehe! Er i virkeligheten utrolig dårlig til å synge, men føler meg drit god i bilen med musikken på full guffe:)
SuperGlad Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 siden jeg ikke har lappen, å øvelseskjører med kjæresten min så kan jeg ikke si jeg er helt alene akkurat MEN jeg synger/gauler for full hals! Stakkars mann.... Jeg er utrolig musikalsk, men sangstemme eier jeg faen ikke! Det er til tider direkte flaut å synge foran andre, men han er glad i meg uansett å synes jeg bare er litt sjarmis
Gjest Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Før jeg fikk unger så gjorde jeg det. Nå nyter jeg stillheten når jeg en gang er alene i bilen. Deilig å slippe sabeltann og diverse på full guffe.
Raych Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Jada, her synges det både når vi er alene i bilen, og hvis hele familien er med, hehe:)) Musikken på full guffe, og så synger vi alle mann:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Ikke bare når jeg er alene, du! Eldste synger litt med hun også, og hjemme kjører vi også "karaoke", haha. Men volumet er nok hakkene høyere når jeg er alene, da. Alt fra Nordstoga via ACDC og typiske topp20låter. Og det har til og med hendt at jeg har hatt på Verdi og sunget med (stakkars de som måtte høre meg) :oD
Mom2Two Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Ja, det er en av mine store "hemmeligheter". Jeg spiller ofte grisehøyt og gjerne skikkelig mørk hip hop musikk, og synger grisestygt til:-D Huff... *flau*
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 Jeeeess... Gjerne når ungene er med oxo, da synger vi av full hals alle sammen. Gjerne til Eminem, Kent, Robbie Williams, Pink... En stund var Minsten opphengt i Beatles sin Come Together, så den surra og gikk hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå