21.april Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Syns jo svangerskapet går så innmari sakte i utgangspunktet så det var litt nedtur å oppdage at jeg er en uke kortere på vei enn jeg trodde... Ikke kunne de se kjønn heller, så det var litt nedtur, men heldigvis var fostret friskt og raskt og vi fikk 6 kjempegode bilder:)
2005&2010 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg ble satt 15 dager tilbake! Det var skikkelig skuffende. Fikk heller ikke vite kjønn. Men som du skrev, fosteret er friskt, og ting er som det skal=)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Liten trøst her: Med første mann ble jeg satt to uker tilbake på UL. Og fødte 11 dager før tilbakesatt termin. Altså nesten 1 mnd før min egen mens termin. Frisk og fin gutt på 3 kg. Så trenger ikke se så "mørkt" ut;P
21.april Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Holder faktisk en knapp på min egen termin for jeg målte tempen og har dermed relativt god oversikt over eggløsningen. Hadde ikke sex i perioden som tilsvarer ultralydterminen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå