Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 og hvilke kvaliteter bør man ha?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Nå måtte jeg skatteliste sjekke tannlegen min, og han casher inn 2 187 938 står det. Privat tannlege. En gang var jeg til den offentlige ( i voksen alder) og de hadde ikke samme tid til å ta var på pasientene som mange private. Da jeg var der så lukket de ikke døren en gang, så jeg lå der og alle som kom og gikk så rett inn på meg som lå der. Ellers så bør man vel være flink i faget, kunne samarbeide mer personer, være forståelsesfull for at det finnes mennesker med tannlegefobi, og gjøre ting på deres premisser.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Det er jo kjent for å tjene godt men ikke nødvendigvis sant. De som jobber i kommunen tjener jo helt vanlig kommunelønn, mens de som har privat praksis kan tjene ganske så bra. Jeg har flere venner som er tannleger men kun en av dem tjener spesielt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå