Mammaen til Isak Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg trenger inspirasjon, etter en uke med sykdom og i mangel på smakssans så er jeg litt matlei...nå er smaken begynt komme tilbake ) Jeg vil ha god middag! Trenger ikke være barnevennlig......
Emma&Adrian Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 I dag skal vi ha Al forno Kyllingfilet,pasta og al forno saus,med ost på toppen MMMM
lucky1 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 vi skal ha fiskepinner med potet, kokte grønnsaker og rømme med sukker i :-D mmmmmmmmmm kjempegodt
Libido- Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Denne enkele retten er knallgod =) Høres litt snodig ut, men går god for den ;-) Røkelak i biter Salat (gjerne trippel) Mais Paprika Agurk Kokt pasta Alt blandes sammen. Serveres i pitabrød Dressing: Gresk dressing fra knorr, slike små poser i 3 pack. Blandes ut i cremfresh.
♥binna♥ Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hjemmelaget pizza (det skal vi ha) Fiskegrateng, potet, kokt gulrot Laks med pasta og stekte grønnsaker Kjøttkaker i brun saus, potet og erterstuing Grove fiskekaker Kyllingfilet surret i bacon, broccoli, ris/annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå