Småtorsk Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Dere er sikkert lei av sånne innlegg, men... Jeg har de siste par dagene vært veldig våt i trusa når jeg har våkna, og opplevd at noe har pipla nedover beinet i en liten dråpe eller to. Men ikke noe mer, ingen store mengder. Det er ikke urinlekkasje, og det lukter nesten ingenting og er fargeløst. Jeg har også normal utflod samtidig. Jeg tenker at det er sikkert ikke annet en utflod, men på den annen side: Hva veit jeg? Jeg er førstegangs og har ikke peiling! Har lagt inn et bind nå, men har bare sånne kjempedigre lilla libress jeg kjøpte til renselsen. Det er umulig å merke noe særlig i det ennå, så veldig vått er det ikke her. Hodet på tassen er forøvrig festa, så vidt jeg har fått beskjed om. Jeg er 39+1 i dag. Er innmari kvalm, har masse korsryggsmerter av mensmurringstypen og er unormalt trøtt, veit ikke om det gir noen spor i gåten. Hva sier dere? For lite til å bry seg og sikkert ingenting? Eller kan det være fosteervannslekkasje?
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Det er nesten umulig å si uten å teste det. Siden hodet er festa og sperrer for at det kan renne ut i strie strømmer er det slett ikke umulig at det kommer dråpevis. Jeg stemmer for å beholde bindet på for å fange det opp, ringe føden og spørre om de kan teste det. Lykke til:)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Da jeg gikk med min første, så "gikk" vannet mitt da jeg var på tur, altså det kom såpass at truseinnlegget, og trusa ble våt, men stillongsen og buksen hadde bare en ørliten våt flekk.. Reiste på føden samme dagen, og fikk påvist vannavgang.. Men det hadde dannet seg ny hinne da jeg gikk i fødsel to dager seinere, så vannet mitt gikk to ganger.. Andre gangen føltes det ut som at det spruta!
Småtorsk Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar! Og om andre føler seg kallet, tar jeg i mo alle innspill med takknemmelighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå