Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg vet ikke hva som skjer med meg men jeg lider av angst, og den siste uken brekker jeg meg hver gang jeg prøver å spise:( Dette kan jo ikke være bra, spiste middag nå og kastet opp rett etter:( Hva kan jeg gjøre med dette..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Du må ta kontakt med legen om dette!
Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Drikk litt farris med jevne mellomrom. Spis en liten yoghurt eller annen lett mat du ikke trenger å tygge, det kan være lettere å holde nede. Hvis du forklarer for legen at angsten gjør at du ikke får i deg mat rykker du lengre fremover i psykologkøen. Lykke til:) Prøv forresten å skrive om problemene på psykisk.no eller noe slikt. Det kan bli litt bedre om du får det ut:)
lana<3 Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Først og fremst ville jeg ha fått tak i legen som fort som mulig, hvis ikke hadde jeg kontaktet legevakten! Angst eller ikke, man må få næring i kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå