Gå til innhold

fotograf i bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta bilder av småen, bilder av småen sammen med oss, bilder av småen og hunden, mm. Altså ikke bare noen få portrett-bilder av mini, men litt forskjellige bilder av oss som familie. (meg,sambo, småen og bikkjen)

Kontaktet fame, men de leverer bare ferdige produkter, som de kaller det. At man får bildene ferdig innrammet. Dette er ikke jeg interessert i, vil heller har flere bilder, og kjøpe ramme selv. Hos fame var selve fotograferingen gratis, men et bilde i 25x30 eller noe sånn, kom på 1000kr med ramme. Et album med 15 bilder i normal str (tror jeg det var) kostet 3900.

Noen som kjenner til noen billige flinke fotografer, som leverer kun bildene, event. på cd så man kan fremkalle selv? Planen er å gi bildene til jul til familie, samt ha noen flotte bilder å henge på veggen og i album. Men har ikke råd til å spandere nærmere 10000 for å få det til.

Tips tas i mot med STOR takk!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nina Norill Gå inn på www.norill.no og se Jeg har vært veldig fornøyd med henne

Skrevet

Du kan jo høre med Fotograf Gunn Elisabeth Hauge. Hun holder til på Kokstad og har greie priser på bilder og fotografering. Telefon nr er 90278907.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...