Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 jeg skrev jo tidligere at jeg var på ul for ca en uke siden.fordi jeg ikke aaaaner hvor langt jeg VAR... tok HCG tester og de var svært positive,og han var fornøyd med de... kom inn igjen på ul idag... fostersekken har minsket, ikke noe foster å se.... så da...har jeg mistet den.... fikk sjokk... virkelig,for alt som skal kjennes,og være, ER HER!!! han sa , kroppen min tror fortsatt jeg er gravid, pga denne "hormoncysta" som produserer,og gjør jobben sin..vel..den jobber for fult.. og jeg har fortsatt mine lyster, oppblåsthet. ikke hatt noe smerte,blødning eller noe.. tok en siste hcg som jeg får svar på ikveld.... blir jo bare en bekreftelse på hva som har skjedd.. så jeg bare håååper kroppen klarer å fikse dette på egenhånd.... grått i m ange timer nå så... jaja
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Dette er så trist, har vert der selv. (Og fått to barn senere)
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Uff, så forferdelig trist!! Føler virkelig med deg. Men husk, det var ikke noe du gjorde for at dette skulle skje. Det var bare ikke levedyktig inni magen din. Du blir nok snart gravid igjen skal du se! Ønsker deg all mulig lykke framover! Sørg alt du trenger, det er godt å få det ut..
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 utrolig trist ja.. skal få svar på hcg prøven ikveld... selv om vi vet svaret.. så .. det blir bare en bekreftelse... men "stakkars"kroppen tror fortsatt den er gravid. jeg føler meg gravid, kjenner alt som er.. har de rare lystene mine... sulten og oppblåst og alt... rett og slett rart.... ingen smerter,blødninger. NOE...
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 tusen takk jeg brukte flere år på å bli gravid med tulla mi... nå gikk det super fort... og har ikke sååå store sjanser fra før..så følte alt bare datt sammen.... grått mye kan man si ja.......
Rampongi Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 åh, sender en megaklem din vei, så trist. Skjønner godt at du gråter nå. Heldigvis har du en tulle allerede, det hjelper i allefall litt.
Gemini7 Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Huff så trist!!! Sender deg en trøsteklem!!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Vil bare sende deg en trøsteklem.. Skal skysse fingre og tær for at du snart blir gravid igjen... Jeg vet hvordan det er å være prøver over lang tid.. Det er knalltøft! Lykke til.
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2009 takk for svar ja, evig takknemlig jeg har det lille knøttet mitt fra før.... men nå hadde jeg endelig begynt å glede meg, etter sjokket la seg.foreldre hadde nettopp fått vite det,og var utrolig nok glad for det... så skjer dette...rett etterpå.... det er virkelig knalltøft..ja..!
blåbæret Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Kjempe trist å lese, krysser fingrene for at du blir snart gravid igjen. Klemklem
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2009 får da håpe det sitter her og tviholder på mobilen,for legen skal ringe rundt denne tiden...håååper bare han ikke ringer det gamle nr,som forrige uke.... åh.....fryktelig å vente...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 hei tenker på deg, hvordan gikk det? klem
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2009 fortsatt ikke ringt.... noia...
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Vil bare sende deg en klem jeg også.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Uff da, så leit. Sender en klem.
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2009 takker for det fikk svar på prøvene og hcg har bare stiget bittelitt, så da var det over..... desverre... selv om jeg visste det.. han skal ringe meg igjen imorgen, ang utskraping eller piller.... ønsker helst piller men får se...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Så trist :'( Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Det er aldri noe man kan si som gjør at det føles bedre en sån her gang. Men jeg sender masse gode tanker og varme klemmer til deg
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2009 setter utrolig stor pris på det takk så mye...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. november 2009 #20 Skrevet 17. november 2009 Så trist! Sender en klem.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 17. november 2009 #21 Skrevet 17. november 2009 sender mange klemmer
lille sprelle Skrevet 17. november 2009 #22 Skrevet 17. november 2009 ta tiden til hjelp. For noen går det visst over fort det at kroppen er "gravid", men for andre tar det lang tid. Snakk ut med dine nærmeste og gjør noe "forbudt" (mat, drikke osv). lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2009 #23 Skrevet 17. november 2009 Så utrolig trist:o( Sender deg en god trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå