Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 noen som har vært borti det?? evt hvor lenge ble dere sykmeldt??
snart_2barnsmor Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 sykemeldt 14 dager pga. kvalme, hodepine og svimmelhet. Så får vi se om det blir bedre. Jeg er konstant kvalm..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 kjenner det selv nå at er uggen i hele kroppen.. brekker meg så si hele tiden,kaster opp av og til.. stå mye kan jeg bare glemme da går det rett i bakken... men var du på jobb til den dagen du fikk sykemeld eller?
Venterpå#2 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 jeg er 100% sykemeldt pga kvalme og svimmelhet..har vært det i tre uker nå..skal til legen i neste uke, og kommer nok til å fortsette å være sykemeldt..jeg jobber i en kaffebar da..så d er mye lukter, mye stress, og jeg må stå hele dagen. er 18 uker på vei da..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 er på utplassering via et kurs jeg går nå og der står man fra 7 om morran til 3 på eftan hver dag... hadde første dagen på mandag og gikk nesten i bakken,slet meg igjennom dagen.... og det orker jeg ikke i 6uker... håpe får sykmelding av legen min,håpe får time fort... er 7+5 på vei
sofimone Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 jeg har vært sykmeldt i flere mnd pga svimmelhet. men så har jeg lavt blodtrykk og lav blodprosent, noe som gjør meg veldig svimmel og trøtt. ble sykmeldt før jeg rakk å søke etter jobb etter skoleslutt. er du veldig svimmel vil jeg anbefale deg å kontakte fysioterapeutene i kommunen, de kan låne ut forskjellige hjelpemidler som kan være uunværlige jeg har lånt en dusjstol, og fikk også tilbud om rulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå