Gå til innhold

får 2åring dere julekalender , og hvilken ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare nysgjerrig for har ikke helt bestemt meg enda. Mamma vi kjøpe sjokolade kalender til tulla vår noe jeg ikke er helt får ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups ble vist noen skrivefeil her gitt ... hehe ..

Skrevet

2-åringen her får Playmobil sin kalender med hester i i år, i tillegg til noe småtteri.

Skrevet

her får jenta våres på 20mnd pakkekalender, med litt snopp i.. men snoppet på lørdagene..

Skrevet

Her skal jenta på 1,5 dele pakkekalender med storebror på 4. Er uaktuelt med sjokolade hver dag så iår kom eg svigermor i forkjøpet og spørte om hun ville kjøpe noen smågaver istedenfor....

Skrevet

Mi jente er 19 mnd og får julekalender og den lager jeg selv. Stapper oppi bla figurer fra drømmehagen og småjokolader, annenhver dag. HUn får fordi storebror på 5 1/2 får, ellers så hadde jeg nok venta et år til.

Personlig så ser jeg ikke problemet med en liten sjokoladekalender (er du klar over hvor små de figurene er?), men du gjør selvsagt som du vil.

Skrevet

Jeg har kjøpt et togbyggesett fra duplo, delt opp pakken og får noen deler hver dag. På julaften har han hele settet ;)

Skrevet

2 åringen får pakke-kalender med mye rart i.

Skrevet

Får pakkekalender som jeg lager selv. Har laget selve kalenderne selv også, hver sin stor snømann jeg har saget ut i tre, malt, skrudd i ringer til å henge gavene og strikket skjerf til. Den har en lang skrue vi skrur innpå en gulrot som nese. Har kjøpt inn gaver som egentlig er altfor dyre, har ikke lyst å regne over hva hele greia kommer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...