Gå til innhold

Hvor mange cm har dere rundt magen? Litt nysgjerrig :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33+1 på vei, og jeg har 90 cm rundt magen. Hva med dere jenter?

Mvh

Rosita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40+4 og måler 114 cm på det breieste.. Men skal være sagt at jeg har nok en del kilo for mye da :/

Skrevet

Har ikke målebånd, men det er sikkert 2,5 meter... :-b

Føles i hvert fall sånn :-)

Skrevet

jeg er 32 uker på vei og målte 94 cm på det breieste. har aldri målt før, så dette var noe nytt!

Skrevet

41+1 og 106 cm. Den siste uka har symfysemålet mitt hoppet litt oppover fra den røde streken. (Men det er fordi barnet ikke har festet seg, tror jeg. Ser ikke ut som om det vil gjøre det.)

Skrevet

wæææ... måler dere ved navlen da?? Jeg er 31 + 3 og er 106.... Var ikke overvektig i utgangspunktet, hadde helt flat mage... hvorfor er jeg så stor??? :-(

Skrevet

Uæhh!! Lurer også på om dere måler på det breieste (ca navlehøyde hos meg da)???

Jeg er kun 23+3 og er 98 cm på det breieste!!!!!!! Og ikke er jeg overvektig eller noe fra før, men de kiloene som har kommet til nå (ca 7kg) har stort sett kommet på magen:o) Er vel ca 62kg....Rart:-/

Skrevet

33 uker og 97cm på det bredeste (er 175cm høy, og magen min er liten)

Skrevet

Jeg har målt på det bredeste (ca rundt navlen). Er 160 cm høy, veien nå 52 kg. Har en liten mage.

Skrevet

oj.. da kan du ikke være store jenta nei :-) så heldig du er. jeg er 162 og har lagt på meg 20 kg.. det er litt i overkant. fra 57 til 77 :-) såå gleder meg til å begynne treninga etter fødselen :-) likevel så føler jeg at jeg har fått mer kg på rumpa enn magen, men om jeg er 106 så e den kanskje likavel temmelig stor :-)

Skrevet

Har vært alltid slank, Veide 47 kg før jeg ble gravid, men gikk ned til 44 kg. Jeg ser alle kiloene bare i magen. Buksene mine passer fremdeles. Vi får se hvordan det går.

Skrevet

Jeg er 33 + 5 på vei, og 105 cm rundt magen. Er 165 cm høy og gått fra 57 kg til 70. Lagt på meg litt allround tror jeg. Ellers så har jeg en veldig spiss "guttemage" :-)

Skrevet

på søndag da jeg var 39+3 var jeg 102 cm rundt magen.. det var jeg også i uke 38+3.. tror magen bare vokser oppover.. ikke utover nå :)

Skrevet

oii.. føler at jeg var tjukk når jeg ser hvor mye dere var rundt magen.. jeg var 127cm den siste uken:-O å er ikke overvektig eller..

Skrevet

Jeg er 30+4 og målte 90 rundt magen..e ganske liten selv,så har ikke store magen!

Skrevet

Jeg er ca 98 cm. 5 dager igjen til termin.

Følger den røde streken på sf-målet. Var ca 63cm rundt livet da jeg ble gravid. Har gått opp 14,5 kg fra 55. Er 166 høy.

Skrevet

Til domenic: Vet du om du venter jente eller gutt?

Jeg fikk også litt hetta da jeg så inn her, men tror ikke jenta i magen min er noe større pga størrelsen på magen min (håper virkelig ikke det).

Jeg er 105 cm rundt magen og 32 uker på vei. Jeg føler meg ganske svær allerede og alle som får se meg synes jeg har blitt veldig stor. Kjenner ei som er like langt på vei som jeg og hun er langt i fra så stor som meg.

Er 55 cm og veid nesten 50 kg før jeg ble gravid. Nå veier jeg rundt 65 kg og min jordmor mener at jeg ikke har gått opp noe mye.

Må si at jeg er litt spent på hvor stor jenta mi er.

Har lagt på meg overalt på kroppen iallefall.

Skrevet

jeanettern: Jeg venter jente. Håper at jenta i magen ikke blir altfor stor. Godt det ikke bare er meg som er såpas stor så "tidlig". Tror hu kommer før termin da :-)

Skrevet

Jeg er 38+2 i dag og 95cm rundt livet. :)

Skrevet

Jeg er 37+3 og er 128 cm rundt magen.... med tvillinger...

Skrevet

folk sa til meg at vis de ikke viste det så skulle de trodd jeg skulle ha tvillinger,siden jeg var så stor.. men var bare ei jente på 4 kg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...