Gå til innhold

Behandlingen har gjort meg veldig syk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynnte på behandling for nå 6 uker siden for angst, og jeg jobber veldig hardt med angsten.. Da jeg begynnte hadde jeg hatt angst i to år, men angstnivået var ganska lavt. Hadde kun panikk anfall 1-2 ganger uken eller sjeldener.. Mens etter 2-3 uker av behandlingen har jeg blitt syk, jeg har dagligen anfaller, jeg tenker kun på angsten og merker hvor sterk den har vokst seg da jeg prøver å "bemøte" angsten.

Jeg har nå ikke spist på 4 dager, jeg er i daglig telefonsamtale med psykologen når jeg får anfall og prøver å jobbe meg igjennom dette.. Men jeg har skolen vedsiden av og jeg klarer ikke å gjøre det bra på skolen, gå på forelesninger nå som jeg gjorde i begynnelsen.

Jeg hadde aldri trodd det skulle bli så gale... Jeg har en ekkel magefølelse hele tiden og føler meg skikkelig mislykket..

Jeg vurderer å begynne på medisiner istedenfor og en annen type behandling, det kan vel ikke være normalt å bli så dårlig?

Jeg strøk nå også på en oppgavelevering og føler meg helt elendig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg er ikke riktig person til å svare på dette, så ville prøvd å snakke med en lege eller en annen terapaut for deres mening.

Jeg er selv syk student og småbarnsmamma, og sliter fryktelig. Prøver å klamre meg fast til skolen, men sliter som faen og har mange gi opp tanker.

Så vil anbefale deg om å prøve litt til, ta en dag av gangen, og prøve frem til jul. Om du greier det kan du begynne å se fram til våren...:)

Vet det ikke er enkelt, men om vi ikke prøver tror jeg nederlagsfølelsen blir helt uutholdelig.

Lykke til!

Skrevet

hei ! Takk det er på en måte godt å høre at noen går igjennom noe lignende, jeg skjønner hva du mener og jeg vil ikke føle meg "mislykket", kanskje det vil forværre angsten også. Jeg har eksamen på fredag og jeg kan lese masse og prøve å gjøre mitt beste. Det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre når jeg sitter der med angstanfallet, men jeg vet også at jeg må være en sterk person som klarer å gå igjennom dette.. Det tror jeg alle med angst er.:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...