Gå til innhold

takker pent for meg :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var dette trimesteret over og jeg rusler over på 3 trimester :o)

Syntes dette trimesteret har gått så utrolig fort!

Ser dere andre på 3 trimester:o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det gått fort?? slikt er kejkt å høre...har bare vært i 2.trimester i en uke, og synes tiden går sååååå sakt...vil ha baby NÅ!!!! håper tiden flyr av sted.....(hjelper ikke på å være sykemeldt med besjed om å holde seg i ro....kjedeliiiiig...)

 

Lykke til i 3.trimester, hilsen en som er misunnelig!!! :-)

Skrevet

Lykke til såå mye! :D Gleder meg til å "joine" deg om fire uker!

Skrevet

gleder meg til det er min tur...

har for tiden fått det for meg at tiden går så sakte...sukk!

lykke til videre!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...