Gå til innhold

Er du kjent på Lutvann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel ønsket meg lenger opp, rett og slett, nærmest mulig bommen inn mot Lutvann, det ser ut som du bor et godt stykke ned fra kartet, det er jo helsikes bratt ned mot senteret der.

Skrevet

He he, senter og senter..... Jaja, det heter nå engang Trosterud senter.

Bor ikke så langt fra den leiligheten du ser på, bor litt nærmere " senteret"- og som Sug lut sier- den bakken nedover er ikke festlig! Går greit på sommeren, men på vinteren kan den fort bli skummel.

Kan vel ellers bare si at vi stortrives i området her! Massa barnehager, god skole som virkelig vet å benytte seg av marka og kort vei til sentrum!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hm, ja har fått tips om lengere opp tidligere også. Jeg liker disse 4-romsene i lutvannsveien. Er det samme borettslag lengere opp i veien, mot bommen?

Har du bodd eller bor du i området nå?

Skrevet

Nei, jeg har kke bodd der. Men sikla på de rekkehusene som ligger inn for bommen hver gang jeg går tur der oppe.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Denne bakken dere snakker om; er det den bratte over senteret og parkeringsplassen? I tilfellet har jeg gått den,og ja ikke greit med barnevogn der, og litt langt å gå rundt.

Og må vel si jeg er ute etter det samme som deg, fjerteberte: marka, kort vei til byen, mye for pengene ang leilighet, og så utsikten, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...