Ksenia & Anjem Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Har notert meg noe, men setter pris på tips..Han er 5år og går i bhg
Sånn kan det gå Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Spør om det jeg eventuelt lurer på. Lurer jeg ikke på noe spør jeg heller ikke om noe.
cherry coke Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Litt generelle ting: Om han trives Om han leker fint med de andre Om det er noen spesielle han holder seg med eller om han leker litt med alle. Om han spiser godt =) Om han har nok klær, varme klær i bhg eller om det er noe han mangler etc etc Men jeg har erfart at alle disse tingene er slik som personalet tar opp på foreldresamtalene. Det viktigste for meg er om datteren min trives, har det godt og om hun er blid og fornøyd i bhg.
Synn(d)e Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde spurt hva bhg gjorde for å forberede barna på skolestart. + Hvem han leker med? Om han virker fornøyd? Om han spiser godt? Om han er der han "skal" i utviklingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå