:)venter jente nr 2 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 .. i går kom det litt blodfarget tynn utflod på papiret, men har ikke vært noe mer etter det. er ca 7 til 8 uker på vei. var på ul forrige uke, og da så vi et bankende hjerte, alt så bra ut. er så redd for at jeg skal miste nå?! er det andre som har opplevd det samme??? er fortsatt kvalm og har ømme bryst, kjenner meg gravid. har lest at når det er et hjerte som slår, er det 90 prosent sjanse for at det skal gå bra. men blir jo så redd!
Bromelia Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Så lenge du kjenner deg gravid med kvalme om ømme bryst så er det et veldig bra tegn! Vil bare ønske deg lykke til!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde også det forrige svangerskap i uke 6,7 og 8, men alt var ok. Jeg har lest at det er 95% sjans for at det går bra, hvis man har sett hjertet slå i uke 8, jeg, så jeg tror ikke du trenger å engste deg (selvom jeg likevel skjönner deg!)... Har også lest at en festeblödning, fra da egget festet seg for endel uker siden, noen ganger viser seg som brunlig utflod rundt uke 7-8. Det er brunt fordi det har ligget en stund inni der. Lykke til - håper det gir seg, så du slipper å engste deg.
:)venter jente nr 2 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 tusen takk for svar alle sammen! håper alt er normalt, og at dette går bra!!!!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Brunlig utflod og blødninger kan komme fra blodårene på livmorhalsen. Jeg var hos legen for ca 1 uke siden, og fikk da beskjed om at livmorhalsen min har VELDIG lett for å blø, så jeg blør og har brunlig utflod så og si hver dag, ikke noe gøy... Blødningene og utfloden begynte rett før jeg var 7 uker på vei. Krysser fingrene for at alt går bra med den vesle du har i magen:o)
Plutselig_gravid Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Ville bare si at da jeg nylig hadde MA/SA forsvant symptomene med en gang! faktisk en ukes tid før jeg begynte å blø. Så tror ikke det er noe farlig når du fremdeles har symptomer. Tror heller det er som Budeia over her sier Men, er du sånn kjempestresset, bekymret og usikker og tenker mye på det og sånn så må du komme deg til en ul til Er ikke noe kjekt å gå rundt i en evighet å være bekymret - og i hvert fall ikke om der ikke er noen grunn til det!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde det samme rundt uke 7 - dvs brunaktig utflod men ikke blod, men det viste seg at det kun var en beskjed om at mora måtte stresse ned og ta livet litt mer med ro. Fire uker senere så vi en vilter krabat på ultralyd, og alt var fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå