TPH Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 At livmoren trekker opp av bekkenet, og kommer opp over s.beinet? Er 13+4 i dag, men kjenner fortsatt ingenting til livmoren min^^ Vet det er forskjellig, men nå har jeg fått enda noe mer å spekulerer på.. Noen som har noen svar?
Nikki 75 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Det er helt individuelt. Jordmor fant ikke min i uke 15, men i uke 19 var den langt oppe mot navlen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå