råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 bortsett fra snille og friske barn, fred på jord osv...... sliter skikkelig. Aner ikke hva vi kan ønske oss. Det jeg har lyst på er så steike dyrt og egentlig ikke noe jeg absolutt behøver. Hva står på deres liste???
noLadyjustME Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Sånn utenom friske og snille barn, så ønsker jeg meg en massasjestol Laaangt fra om det noen gang skjer, men det ønsker jeg meg
Emma&Adrian Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Symaskin Kamera tøffler en bok pysjamas
Libido- Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Bestikk fra hardanger, som vi samler på. Kosta boda skåler, som vi også samler på. Ski hansker Ski bukser Ny smoothie maskin Så ønsker jeg meg spamasasje fra mannen =)
Ugl@ Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg ønsker med den nye D &G parfymen: rose the one som jeg fikk noen prøveflasker av, ny favoritt som er verdt å lukte på ( kjekt med kusine som jobber på parfymeri) Og så ønsker jeg meg et Kari Trå ullundertøysett.
solei Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Nye panner Gavekort fra gubben Badeskum og lignende Undertøy Ting til vår nye hytte
Dindagmamma? Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg ønsker meg en liten snerten støvsuger:o) Av alle ting...hehe!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Jeg ønsker meg: Oslo Wood gulvlampe Bodum travel mug Øredobber fra Snella & Petronella Diverse bøker HH ulltrøye (vet jeg at jeg får...) Vi ønsker oss: Hardangerbestikk teskjeer i serien vi samler på Herstal Triple fyrfadstaker Amefa bestikk Knivsliper Skjærefjøler Stort fat til kubbelys og lignende Stekepanne
cherry coke Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Skal være så cheesy at jeg svarer en fredelig jul uten stress og mas=) Men ellers så ønsker jeg meg Speilreflekskamera Playstation 3 Nye gode kjøkkenkniver sengetøy ny stekepanne og eller en del kjedelige, men nyttige ting:-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Ullundertøy Gavekort Løpebukse/jakke RØD koffert Vi ønsker oss: Sengetøy Liten stekepanne Digital fotoramme
lego Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Dette står p min ønskeliste: Speilreflekskamera Gore Tex sko flere "links" til armbåndet mitt sanne dunpose tøffler Og det var det jeg kom på ifarta.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 "1000 ting å gjøre med barna" av Vera Michaelsen (eller hvordan det skrives) Brettspill, feks "Ticket to Ride" Et flott skjerf fra mexx. Bergans sin "pen-alversjakke"
Tøysetipp Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Bøker (sammen til verdens ende) Filmer Bergans dunjakke Ullundertøy Ring Pysjamas i flanell
Mrs. Bouquet Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Sorte halvhøye uggs (de vet jeg at jeg får for jeg har bestilt de selv) Sengetøy fra Turiform for det får jeg ikke tak i selv (noen som vet om nettbutikk som selger det?) Dock/Muckboots Skipakke Juledisneyfigurer fra trekløveren Ny sofa til kjellerstua Nytt teppe til kjellerstua Jeg er ellers veldig flink til å kjøpe meg det jeg ønsker meg underveis av ting som passer i prisklasse på julegaver. De tingene jeg ønsker meg er som oftest for dyre som for ekspemel sofa til 25000.
CMH Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Sånn hvitt flossete teppe til stua.. Pelspledd Støvletter Dig.kamera En varm og fin dunjakke Ny vannkoker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå