Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 At det er noen inni der enda? Kommer over til dere på fredag, så spør her jeg har vært på UL i uke 7+5, er nå 11+4 er det fler som ikke skal på noe mer ultralyd før uke 18? Hvordan vet dere og beroliger dere med at det faktisk er liv laga? Jeg sliter veldi med vonde tanker, desverre:(
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hvis du har vert å ul og sett hjerte banke så er det jo over 90% skjangse for at det skal gå bra:) Prøve å ikke bekymre deg, selvom det ikke alltid er like lett. De fleste går jo kun på ordinær ultralyd, så di vet jo ikke noe sikkert før uke 18.
på'an-igjen? Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg skjønner hva du mener... Jeg kjøpte meg angelsounds denne gangen, og hørte hjertelyden hjemme allerede i uke 9. Hørte på den innimellom bare for å forsikre meg om at hjertelyden var der. Hadde ikke behov for å høre lenge , bare det å finne den i noen sekunder var nok:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Håper JM finner den i morgen kjenner jo livmoren min godt over bekkenet.. så ting vokser jo =) Alle symptomene er også her så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå