Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Min lille ramla ut av bilstolen Skulle flytte han 2 meter, han var ikke fastspent, men hadde bøylen oppe og skulle flytte han, så hadde ikke bøylen gått ordentlig å lås og han trilla ut med ansiktet først. Heldigvis tok smokken imot og han var like blid. Ikke en tåre. Det var heller mor som begynte å tute. Det skjedde inne på helsestasjonen så han hadde hatt kyndig hjelp hvis det skulle gått galt, men dette skal jo ikke skje!!!! Kjenner jeg begynner å grine bare jeg skriver dette. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, annet en at å si at det kan skje den beste. Nå blir jeg vel enda mer overbeskyttende etter dette. Kjenner denne vonde følelsen kommer til å sitte i lenge.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Godt det gikk bra da. Også har du jo lært noe i dag, at det er fort gjort å ramle ut av stolen. Så heretter vet du at han skal spennes fast. Men vet at det er fort gjort å tenke "skal bare" Jeg holdt på å miste lillegutt i gulvet da jeg hadde badet han (3 mnd gammel). Skulle løfte han opp og legge han på stellebordet, men han var glatt pga olja i badevannet. Det var første og siste gangen jeg prøvde på det. Bruker fortsatt å legge han på håndkle på gulvet. Fikk en skikkelig støkk der.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Vet ikke om det er noe trøst, men det samme skjedde her. Han datt ikke ut heldigvis, faren rakk ta tak i han. Skal love at vi var nøye med å sjekke om bøyla var skikkelig i lås etter det...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 kunne blitt en dyrkjøpt lekse der, du løfter ikke ungen i en stol uten at han er fastspent, like lite som man går fra dem på stellebordet... vil tro du ikke gjør det igjen. Godt det gikk så bra som det gjorde, huff
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Huff da, er grusomt slike ting. Husker jeg bærte min datter liggende i mine armer, jeg hadde det travelt og skyndte meg ut av rommet og i det jeg svinger ut av rommet så deiser jeg hodet hennes i dørkarmen. Jeg ble helt panisk for trodde jeg hadde knust hode hennes stakkars. Det var et grusomt smell som kom. Hun er nå 6 år så alt har gått bra Har også flere andre slike hendelser, men denne var den verste av de verste
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Ja, det setter en støkk i deg ja. Og kommer til å være veldig påpasselig heretter! Håper noe sånt aldri skjer igjen.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg gikk og å trille han en dag for noen uker siden, og gikk nedover en bratt bakke og skled på noen steiner som lå over asfalten. Heldigvis datt jeg ikke ordentlig. Men tenk hvis jeg hadde ramla ordentlig og vogna hadde ramla, eller hvis fallet hadde gjort at jeg slapp vogna.. Uff uff uff HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Kom på en annen gang jeg også klarte å dunke hodet hennes. Jeg var på besøk hos noen som tydligvis hadde det fryktelig lavt under taket, det fant jeg ut da jeg løftet min datter opp i luften og hun stoppet med et smell i taket. Heldigvis ikke så hardt. Hun har også ramlet ned fra sofaen, stolen, toalettet osv osv.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Hvis dette er "en mors verste mareritt" kan dere ikke har mye å bekymre dere over:))
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 For deg idag opplevdes det nok for et mareritt, men et mors værste mareritt tror jeg må være at et barn dør, blir sykt eller blir mishandlet! Uansett synes jeg du kan la dette gå i glemmeboken. Du har nok litt dårlig samvittighet nå og det er jo naturlig det, men slike ting kan skje den aller beste. og alt gikk jo fint! Nei, bare tenk på at det ikke skal skje igjen og kos deg med lillegullet ditt
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Er du hovedinnlegger? Er det en baby du snakker om når du skriver at hun har ramlet ned fra sofa, stol, toalett osv osv??? Da bør du kanskje vurdere sikkerheten til barnet ditt. En gang eller i alle fall to bør få deg til å tenke på sikkerheten...men når du skriver osv osv, ja da blir jeg litt skeptisk til deg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 ser at du ikke er hovedinnlegger siden du skriver hun og hovedinnlegger skriver han. Og godt er det
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for støttende svar, og selvfølgelig litt småkjeft. Ja, forstår jo at det ikke er mors verste mareritt, men føltes sånn der og da. Gutten min skal nok få litt ekstra kos og omsorg idag HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Hehe, nei regner med at du vet at en baby ikke kan sitte på toalettet Dette var fra hun var 2 år. Trodde jeg hadde skrevet det, men glemte meg tydligvis Men da jeg dunket hun i taket var hun baby. Skreiv dette for å ''vise'' henne at det kommer mange slike hendelser opp gjennom årene. Og i allefall hvis hennes sønn er like distre som min datter, er bare et par dager siden hun ramlet av toalettet sist, og hun er som sagt 6 år. Aner ikke hvordan hun får det til jeg, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå